میلاد من
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

            

 

  دیروز زاد روزم بود

نگاهی به خط خطی های بی ارزش شناسنامه ام کردم 

                                     چه قدر از روی این خط خطی ها جوانم

                  پس این همه سال که گذشت چه؟

به اینه نگاه می کنم

                     هنوز موی سپیدی ندارم

                                                 به جز انکه از اغاز تولد با من بوده است...

 

   از بچگی روی چرخ و فلک حالم بد میشد

                                      اهای ! نگه دار پیاده می شم . 



نظرات شما عزیزان:

طرفی
ساعت14:43---15 بهمن 1389
سلام هم درد
از اینکه بهم اظهار لطف نمودی ممنون
لینکت کردم با اینکه لینکم نکردی
چون هم اندیشه ایم


آرزو
ساعت12:33---15 آذر 1389
از بچگي روح چرخ و فلك حالم بد ميشد


آهاي نگه دار! پياده مي‌شوم


كاش گوشي بشنود فريادم را


نگه دار


نگه دار


دلم ...


ممنون از اينكه بهم سر زدي عزيز


خوشحال ميشم بازم بهم سر بزني


وب زيبايي داري


موفق باشي


آرزو
ساعت12:16---15 آذر 1389
از بچگي روح چرخ و فلك حالم بد ميشد
آهاي نگه دار! پياده مي‌شوم
كاش گوشي بشنود فريادم را
نگه دار
نگه دار
دلم ...
ممنون از اينكه بهم سر زدي عزيز
خوشحال ميشم بازم بهم سر بزني
وب زيبايي داري
موفق باشي


civh
ساعت10:32---17 مهر 1389
salam.mamnun ke sar zadid.weblogetun kheyli ghashang bud.

دخترک عاشق
ساعت4:45---17 مهر 1389
سلام دوست گلم آپم دوست داشتی بیا

مریم
ساعت14:18---13 مهر 1389
سلام دوست عزیزم

ممنون که بهم سر زدی

دیگه شرمنده دیر اومدم به نت دسرسی نداشتم

راستی میام بلاگت واقعا لذت میبرم


lind
ساعت10:14---11 مهر 1389
سلام
تولدت مبارك
خيلي از اين چيزايي كه تو بهش ميگي خط خطي هويت توهست كه اگر نباشه يعني هيچ!


ندا
ساعت22:21---7 مهر 1389
سلام . بازم اومدم وبلاگت اینجا کلی کیف میکنم ...راستی از شعری که برام نوشته بودی اون قاصدکه خیلی ممنونم فیلمنامه ی کوتاهش کردم و قصد ساختشو دارم


ندا
ساعت23:01---6 مهر 1389
دلم نمیاد وبلاگتو ترک کنم ... وقتی اینجام یاد تختای رستورانای قدیمی چای خونه ها و خلاصه هرچیزی که منو یاد ایران بندازه می افتم ... اما فعلا باید برم امیدوارم بازم بهت سر بزنم و امیدوارترم که شما هم به من سر بزنی !!!

ندا
ساعت22:56---6 مهر 1389
سلام . وبلاگتو زیر رو کردم . از موسیقی و فرشی که تو نوشته هات به کار بردی چه نماد باشه چه نباشه مشخصه اهل دل و باصفا هستی نوشته هات رنگ بوی ایران سنتی رو میده البته آمیخته با هنر . یه حسی در مورد اینطور آدما دارم : مثل ققنوس میمونن .... لینکت میکنم و خوشحال میشم در موردت بیشتر بدونم .

ارغنون
ساعت19:18---6 مهر 1389
از جمله " شوکا " هم خیلی خوشم اومد و با اجازه برای خودم برش می دارم .

ارغنون
ساعت19:17---6 مهر 1389
راستش منم خیلی وقت ها دوست داشتم زودتر از موعد پیاده بشم . حتی سعی کردم که خودم رو از این چرخ و فلک پرت کنم پایین .
اما اونی که می چرخونه این چرخ و فلک رو ؛ هزار راه برای بستن و نگه داشتنت توی این چرخ و فلک داره . حتی اگه خودت رو پرت کنی و راضی نباشه ؛ عین فیلم ها ( که صحنه رو به عقب بر می گردونن ) برت می گردونه به چرخ و فلکش


ارغنون
ساعت19:14---6 مهر 1389
روح اخوان ثالث شاد که گفت
رسیده ایم من و نوبت به آخر خط
نگاه دار ؛ جوان ها بگو سوار شوند
کجاست ببینه جوون ها هم می فرمایند :
" نگه دار پیاده می شم "
خدا آخر عاقبت همه مون رو به خیر کنه .


ارغنون
ساعت19:12---6 مهر 1389
سلام دوست عزیز
راستش منم یک کم جا خوردم . وگرنه چون از وبلاگتون و مطالبتون خوشم اومده تصمیم داشتم یواشکی , دوباره بیام به خونتون .
اختیار دارید . دوست خوب من .ممنون از توجه و وقتی که گذاشتید .
و ممنون از حضور و نظرتون .
بازم بیاید پیش ما .


شوکا
ساعت20:00---5 مهر 1389
و خدایان تاس می ریزند ... بی انکه بپرسند آیا بازی میکنید یا خیر ...!!!

ارغنون
ساعت19:17---5 مهر 1389
سلام انسان عزیزپاسخ:کودک بودم مادر ام می گفت خدا کند نباشم و نبینم که بالاخره این زبان سرخت سر سبز ات را برباد دهد . اما سر سبز چه ارزشی دارد وقتی این زبان دراز و این طبع شوم دوستان را بیازارد . ببخشید منو که تاب همه ی چیز را دارم جز رنجش دوستان.

بهنام
ساعت0:03---5 مهر 1389
سلام ممنون که به ما سر زدی بازم از این کارا بکن... تولدت مبارک
هر چی سعی کردم لینکت کنم نمیدونم چرا نمیشه هرچند ما به این چیزا تو ایران عادت داریم ولی این دیگه نوبره!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 4 مهر 1389برچسب:, :: 22:47 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 68056
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge